Ica Maxi <3


Jag fattar inte varför, men av någon konstig anledning har jag alltid älskat Ica. Det är så underbart <3 Är det kanske för deras många tesorter i lösvikt, Skittles eller Hårmascaran? Jag vet inte. Men det är något som gör Ica helt skjghj fint. Förresten, förlåt för mitt kanske lite halv flummiga och förvirrande inlägg x3 Jag hade kul i alla fall. Det slutade med att jag kryssade facebook tio över sex i morse, efter en lång konversation med Emil i chatten. Innan det pratade jag ju också med Danni på telefonen - det var roooligt. För det äger att prata med sina äldsta syskon klockan fyra till fem på morgonen, medan det stormar utanför :D Jag vaknde btw typ elva i morse, vilket är ganska duktigt av mig 8D Oh shit, kom just på att jag snart läst ut den sista boken i triologen Hungespelen. Jag kommer att ;_; I Mars kommer i alla fall filmen ut :D Tror att den kommer bli riktigt bra. Hoppas det... Nu ska jag göra något. Undrar vad.





True Story.

SES :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0