Irriterad nyvaken ._.


Okej, så här ligger det till. Jag satt just och skrevt ett långt (inte egentligen) inlägg här och då var jag inne på Google Chrome. Sen så typ ville inte något funka så la internetet av, så då fick jag lov att kryssa. Då tänkte jag att inlägget säkert fanns kvar som utkast, men då gjorde det inte det! Och det är inte heller publicerat. Aja, får väll lov att skriva om det då c: JAG VAKNADE GANSKA NYSS! Och gick upp, gjorde te och satte mig sen här. Sen skrev jag ett himla inlägg som är borta. Aja, ska typ spela Sims strax.




Dricker ur denna greja.
(Te-grejan (temuggen) fick jag av Li i går c:)


PARANTES INCEPTION.

...

SES :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0