It is so cooold


Fast ute är det stekvarmt. Alltså typ, fem plus. Det suger så hårt, för det känns som om sommaren kommer tidigare i år ._. Dumma globala uppvärmning. It totally sucks. Och jag har väldigt mycket lust för att rolla med Taylor loggar aldrig iiiiiin. Men hon hade typ besök eller något. Snart borde hon komma :D Kanske hinner spela lite Sims ändå c:

Funderar på om jag ska bjuda på någon bild. Ska jag? Jaa, det ska jag nog. Få leta på något c:
.. *Leta*



Gah, en sådan vacker bild. Li och jag. Jag saknar den tiden då jag blekte håret hela tiden.. ELLER INTE. Sved som tusan men ändå, jag älskade ju att visa vem jag verkligen är ( Blond, alltså xD).
SES :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0