Molle

MOLLE, MIN KÄRA MOLLE.
Inte bokstavligt kär, men aja. Ni som läser den här bloggen överraskas säkert över att jag faktiskt har vänner. Så nu ska jag presentera en av dom. 
Han/hon är min tvilling.
Vi har födelsedagar två gånger om året och så har vi dessutom tre syskon till - Mårten, Orvar och Eskil.
Tillsammans är vi femlingarna Everta!
Och förresten heter Molle också - Anna-Lenar Jr, Molgan, Evert Evertson med mer.
Och jag heter också Morgan, Örjan och Everta Evertason xD
Det hela är komplicerat med mig och min tvilling.
Men vi äger
Antagligen bara hon som fattar ._.
Älskar min tvilling ♥
SES :D

Kommentarer
Postat av: Tvillingen Molle

Nejdå jag blir inte förvånad att du har vänner tvilling. Ienkligen så ha vi fler syskon ,fast dom är ju inte våra tvillingar men ah :)

som sagt du fattar :3

Du ä bäst Micke ^^ <3

2011-12-29 @ 01:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0