Nu då?


Ska spara lite på One Piece, så att mina 72 minuter inte tar slut fort. Vet faktiskt inte var jag ska göra nu, kanske läsa.. Eller nej. Har ju snart läst ut Hungerspelen, men det kommer bli så tomt utan boken så jag antar att jag sparar lite på den med. Vad finns det mer att göra? Eh, lyssna på MCR eller se någon serie. Typ, SPN <3 Eller vara VD eller True Blood. Något sånt. Men vet inte om jag orkar det heller O: Har inte heller tillräckligt med inspiration för att spela Sims. Kanske drar till näs, helt enkelt? Nej, förresten, Morfar kommer ju till fyra, plus att jag inte orkar fixa mig så mycket ._. Eller för den delen måste jag ju klä på mig.. Eller? Vet inte om jag orkar det heller xD Äsch, jag får gå ner. Nej det är jobbigt. MEN VAD SKA JAG GÖRA? GAH. Äh, går och hittar på ett par kläder, sen kommer jag tillbaka hit. SES :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0