Shelby och Rachel är så vackra

Såg just på två avsnitt av Glee med kära lillasyster. Vi har strax kollat klart på hela första säsongen, och Li fick dessutom säsong två i julklapp av Morfar, även fast båda redan har sett både första och andra säsongen. Nu går ju också den tredje säsongen på teven x3 Han som spelar Rory Flanagan (Damian c:) är ju bara freakin' adorable.
Nu ska jag sitta vid datorn tills Li är klar i duschen, sen ska vi antagligen fortsätta kolla x3
I morgon funderar jag på att dra till stan med Li också, om inte busskortet gått ut.
Det har det säkert bara för det -.- Jag tänker i alla fall klä Li i mina kläder och sminka henne med min svarta, glittriga kajal :D I morgon kommer vi också få besök av min moster och.. Äh, vet inte om jag vill berätta vilka dom andra två är c':
SES :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0