Under en termin..

Har jag fixat väldigt mycket med håret. Vet inte om jag kan göra lika mycket nästa termin, med tanke på att en av det sista sakerna jag gjorde vara att klippa av det x3
Okej, så det första jag gjorde var att bleka luggen och göra slingor. Den där underliga människan bredvid mig är Li, btw x>
Haha, jaa, jag är galen. Dåda? Aja, andra saken jag gjorde vara att färga håret rött. (Failigaste färgningen ever, men inte så väldigt konstigt med att håret redan hade olika färger vid det laget Cx)
Tredje saken jag gjorde var att sätta i dreads. Det var väldigt svårt, med tanke på att håret var ganska långt då.
Jag hade det rött ett tag och fick snart utväxt, så vad gjorde jag? *trumvirvel*
Jag färgade det svart och klippte av deeet! :D Klippte väldigt kort, med tanke på att håret nästan räckte ner till byxlinjen innan. Och ja, drogat bild. Så att klippa det var den fjärde saken jag gjorde c:
Den femte saken jag gjorde var att sätta in nya dreads c: Ah, dom var så fina.
Och den sista saken jag gjorde var att ta ut dreadserna igen^^
~
Frågan som består - vad ska jag göra nu? c:<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0