Vaknade faktiskt kvart i två idag

.. Så därför har jag inte bloggat. Men nu ska jag göra det, minsan! Okej, hittills har jag ätit en macka, fixat med en press och tagit på mig i en tröja ._. Just det, har också borstat håret. Nu sitter jag här och har ångest över hur dålig pressen blev och ska nog därför ändra den strax. Typ, kanske ändra hela kaktären.
...
Aja, jag ska inte göra något speciellt idag. Har lust för att kolla på något - antagligen blir det Glee.
ÖJJJ. Kom just på att jag har Naruto bredvid datorn :D Okej, ska nog kolla på Naruto.
Just nu lyssnar jag på My Chemical Romance, Famous Last Words
ooooooor deeeeeeead..
Aja.
Bloggar senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0